طاهاطاها13 سالگیت مبارک

یه دونه ای طاها جونم

عکس های طاها جونم

1391/2/7 11:46
نویسنده : خاله ثمین
521 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاممممممم خاله جونم قربونت برم من . امروز یه سری از عکسات رو برات میزارم قلب

یکی از علایق تو تلفن :)))

طاها

 طاها

طاها

یعنی وقتی ما بخوایم با مامانت حرف بزنیم پدرمون در میاد از بس تو جیغ میزنی و گوشی رو میکشی |:

اینم عکس از یه روزی که خاله ثمین اومده بود خونتون

 طاها

فدای این نگاه کردنت بشه خالت

طاها

عاشق این خنده های نخودیتم (عشق منی تو )

طاها

(چه تبلیغی هم میکنه بچمون)نیشخند

حالا همه با هم دست دست شله شُله تشویق

طاها

دوباره که داری تبلیغ میکنی گوگوری خاله خنده

یعنی من عااااااااشق این اخمتم

عآشقتم شدید

طاها

(ناگفته نمونه اینجا یه چی میخواستی من بهت نمیدادم اینجوری اخم کردی منم ترسیدم عذر خواهی کردم ازت اونی رو که میخواستی بهت دادم)دلقک

اینم از وقتی که خسته شدیُ میخواستی بیای بغل خاله

طاها

طاها

الهی خاله فدای چشمات بشه جیگر ماچ

طاها

خوب دیگه فکر کنم برا امروز کافی باشه

الان میپرم میرم به آجی الهام میزنگم میگم بیاد ببینه و نظر بزارندقلب

نیدونم بابات الان هست یا کاره 

آجی الهام قابلی نداره عزیزم 5 تومن میشه :))))))

بو و و و و س آلبالویی فقط برا طاها جونم:)

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)