طاهاطاها13 سالگیت مبارک

یه دونه ای طاها جونم

بدون عنوان

1391/2/26 12:05
نویسنده : خاله ثمین
364 بازدید
اشتراک گذاری

طاها

سلام عزیز دل خاله . فکر نکنی فراموشت کردما!!!!!!!!!!

به خدا درس داشتم . این مدتم نتم قطع بود ناراحتالان که وبلاگتو باز کردم دیدم خاله های نتی کلی برات تبریک تولد گذاشتند

تعجب کردم . . .

من خودم وبلاگ نویسی میکنم (بزرگ که شدی همه ی وبلاگامو بهت نشون میدم تا بئونی خاله چه قدر دوست داره)

ولی . . . تا حالا هیچ کس تولد منو بهم تبریک نگفته 

{ممنون از همه ی خاله ها ماچ}

عزیزم ما برات تولد گرفتیم .

تو کلاه گذاشتی سرت اونقدر ناز شدی ولی مثل همیشه از بس از کلاه بدت میاد هی از سرت در می اُوردی |:

بعد برا بابایی هم جشن بازنشستگی گرفتیم روزِ معلم . کلی خوش گذشت .

یاد گرفتی فوت کنی 24 ساعت داری فوت میکنی توی صورت مآ :)

داری کم کم راه ما افتی .

مامان الهام اونقدر از دستت حرص میخوره که نگو :)

راستی بابابزرگ بابایی هم چند روز پیش فوت کرد گریه

البته یه خوبی داشت . چون هی مراسم بود تو می امدی اینجا و کلی خوش میگذشت .

حتی وقتی مامان الهام می اومد تو بغلش نمیرفتی :)

+ قرار شده آجی الهام هم شروع به نوشتن بکنه . ولی خوب تو براش وقت نمیزاری |:

بیچاره 24 ساعت حواسش به توست .

داره تلفنی با ما حرف میزنه یه دفعه ای غیبش میزنه میاد دنبال تو که داری یه جایی یه دستِ گلی به آب میدی :))))

دوست دارم بیشتر از خودم کمتر از خدا :)

بآآآآآآآآی

طاها

خاله ثمین نوشت : خاله های نتی فدای مهربونیاتون بشم ممنون بابتِ همه چی . حتما" لینکتون میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)